چند ترفند برای شستن لباس مشکی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از رنگ مشکی در انتخاب لباس هایتان بیشتر استفاده می کنید و دوست دارید که بیشتر درباره نحوه شستن آن بدانید چرا که دوست ندارید بعد از شستن آن بور شود، گروه تولیدی پوشاک رخت که بصورت تخصصی در زمینه تولید شلوارجین فعالیت دارد میخواهد که چند ترفند برای شستن لباس مشکی به شما آموزش دهد.

شستن با آب سرد

  یکی از مهم ترین نکته ها برای شستن شلوار جین مشکی تان استفاده از آب سرد است ،  چون دمای مناسب آب به حفظ رنگ مشکی لباس‌ها کمک می‌کند. در صورت گرم بودن بیش از حد آب، رنگ لباس شما محو یا براق می‌شود.

لباس هایتان را پشت رو کنید

برای جلوگیری از بور شدن لباس مشکی یا شلوار جین خودآن را هنگام شستن پشت رو کنید ، یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه برای شستن لباس‌های تیره و مشکی بخاطر حفظ رنگ آن پشت و رو کردن آن است زیرا آب و مواد شوینده بر روی لایه خارجی لباس تاثیر دارد و با این کار الیاف اصلی لباس شما از تغییر رنگ ثابت باقی می‌ماند.

Description: C:\Users\Pc\Downloads\7866AC26-A62A-498F-B3F9-8263BEBE3D74 (1).jpeg

نحوه خشک کردن

بعد از شستن لباس های مشکی  اینکه  به چه صورت آن را خشک کنید تا کمتر به بافت پارچه آسیب وارد شود این است که آن را در هوای آزاد و دور از نور خورشید پهن کنید تا از بور شدن آن جلوگیری کنید ، اگر در استفاده از آن عجله ای  هم ندارید تا حدامکان حتی از خشک کن  ماشین لباسشویی هم استفاده نکنید تا پارچه لباس تان براق نشود .

از مایع مخصوص لباس مشکی استفاده کنید

 همانطور که برای شستن لباس های سفید از مایع های سفید کننده استفاده می کنید ، میتوانید برای جلوگیری از بور شدن شلوار های مشکی تان یا هر لباس تیره ای که دارید از مایع مشکین شوی ها استفاده کنید

لباس های مشکی تان را هم از هم جدا کنید

اگر قصد دارید برای شستن لباس هایتان از ماشین لباسشویی استفاده کنید ، آنها را طبق وزنشان از هم جدا کنید زیرا باهم بودن لباس های سبک و سنگین باعث میشود که لباس های سبک چروک شوند و به بافت پارچه به مرور زمان آسیب وارد شود.

Description: C:\Users\Pc\Downloads\B4B274CB-8C42-4E53-8850-BA13D2F9E2D7.jpeg

برای دیدن یه کالکشن متنوع از شلوار جین مشکی به وبسایت رخت مراجعه کنید

هنگام شست و شو فراموش نکنید !

1_ از کوتاه ترین چرخه شستشو ماشین لباسشویی استفاده کنید.

2_از مایع شوینده مناسب لباس‌های تیره و مشکی استفاده کنید.

3_به هنگام اتو زدن لباس‌های تیره از برخورد مستقیم اتو با لباس اجتناب کنید.

4_ چک کردن جیب های شلوارتان که مطمئن شوید  دستمال کاغذی داخل آن نباشد چون پاک کردن تکه های چسبیده شده به شلوار کار راحتی نیست و باعث بور شدن آن می شود.

5_ هنگام شست وشو لباس مشکی و تیره آن را  پشت رو کنید .

6_ لباس های تیره را از لباس های رنگ روشن جدا کنید .

7_ استفاده از آب سرد برای شستن لباس های مشکی و تیره

8_ استفاده از نمک برای تثبیت رنگ آن

9_ پهن نکردن آن در مقابل نور خورشید برای خشک شدن 

10 _ قبل از شستن به برچسب روی لباستان دقت کنید

قطعا این مقاله برای شما مفید خواهد بود: رنگ کردن مجدد لباس مشکی